Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~mbat | użytkownik

imię i nazwisko adresWarszawa zarejestrowany17.10.2007 @08:51:22 ostatnio na stronie02.03.2017 @23:13:35

"Raz fotograf - zawsze fotograf.... choćby tylko fotoamator...."






zdjęcie profilowe : Grzegorz Zawadzki. Dziękuję Przyjacielu.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty191 komentarze479 posty na forum1

komputer / sprzęt
EOS 400D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Sebastian326    17.02.2009 @19:36:07
Heh. Rozpisałeś się aż na trzy wpisy. Rekord. Ja odpowiem krócej. Moje argumenty ad personam, rzeczywiście nie były zbyt merytoryczne, ale musiałem, bo zacząłeś dyskusje o artystycznych środkach wyrazu. Hmm.. a raczej o tym jak ja się na nich kompletnie nie znam. Postawiło Cię to w pozycji eksperta, który poucza niesfornego uczniaka. Wybacz, ale musiałem wyjaśnić, że takim ekspertem nie jesteś i tyle. Ja też nie uważam się za wybitnego znawce, wyrażam tylko swoje poglądy nie "naskakując" na innych, szkoda że spotyka się to z tak agresywną odpowiedzią. Ale szczerze mówiąc nie dziwie się bo jesteś przyjacielem Pana Zawadzkiego i za wszelką cenę chcesz go bronić. Normalne. Prawdę mówiąc robisz to lepiej niż on sam, bo przynajmniej próbowałeś polemizować z tym co napisałem, a on od razu przeszedł do ataku.
Pozdrawiam
~malakiciulka    14.02.2009 @14:20:10
drogi marcinie! Buziaki tak na walentynki Pozdrawiam cieplutko
~masmix    09.02.2009 @19:02:02
Dziekuje za wszystkie komentarze. Bardzo miło mi się je czyta. A jeszcze milej pewnie tej mojej modelce, znaczy sie przyjaciółce Wpadaj częściej, na komentarzach się uczę
~aniasek    09.02.2009 @10:53:55
dziekuje za odwiedziny i komentarz
bardzo mi milo
pozdrawiam
Ps. My kiedys mielysmy mala stycznosc telefoniczna bodajze jak u G.Z bylam na zdjeciach
~mayeranek    30.12.2008 @16:19:46
dziękuje za odwiedziny i obszerne komentarze, fajnie że ktoś zatrzyma się czasem dłużej nad jakąś pracą i nasunie mu się jakąś myśl do głowy

choć co do rekonstrukcji jak pewnie się domyślasz nie mogę się zgodzić, nie mogę się tez zgodzić co do malowania armii Wehrmachtu (i ogólnie sił niemieckich) tylko czarnymi kolorami, bo wielu spośród nich, żołnierzy niemieckich, to tez byli po prostu ludzie, jak my wszyscy (choć absolutnie nie chce tu przeczyć faktom zbrodniczym)

pozdrawiam
_______
wojna jest jedyną higieną tego świata
~MaleNiebo    09.12.2008 @00:51:42
Dziękuję bardzo....
_______
Wywijam życiem jak prostytutka torebką .
~lemonpeel    24.11.2008 @01:55:11
Podziwiam Twoja wiedze jak i chec pisania. Lodz faktycznie jest bardzo stara ,
ale chyba nie az tak , mimo to to jest autentyk . W sluzbie chyba az do lat dwudziestych XXw. Z tymi nitami to bardzo ciekawa sprawa , pasy nitow sa obecne jedynie w czesci rufowej i czesci dziobowej , reszta wayglada jak odlew.
Do tego lodz miala okno ponizej linii zanuzenia.!
Pozdrawiam , M.
~lemonpeel    17.11.2008 @12:46:46
Pięknie napisane , bardzo pięknie. Dzięki serdeczne.
M.
~dooshec    17.11.2008 @11:41:17
dziękuję
~AeddGynvael    17.11.2008 @09:01:51
tak długiego komentarza jeszcze nigdy nie dostałam... na broni się nie znam, tak bardzo jak bym chciała, no cóż...

dzięki, za ciekawostki o obrazie Matejki. Nigdy bym się nie spostrzegła:P
_______
to ja.
~Mamba16    15.11.2008 @08:43:25
wieeeeelkie dzięki za wyczerpujący komentarz (:
_______
Myslicie zbyt prosto i wzorcowo.
~sweetdark    14.11.2008 @01:16:42
przyznaje nie znalem. dziekuje
~deggial    03.11.2008 @00:39:16
dziekuje i dobrej nocy życze.
~CafeLatte    22.10.2008 @00:29:05
~yoowki    16.10.2008 @21:31:21
dzieki za komentarz. Właśnie o to mi chodziło o "postarzenie" zdjęcia i nadanie silnego kontrastu jak w starych fotografiach. Niestety pałac został zniszczony juz po drugiej wojnie światowej przez okolicznych mieszkańców wsi, gdy wydano zarządzenie o rozbiórce pałacu na rzecz odbudowy Warszawy, do tego doszedł czas i mamy to co mamy. na zdjęciach z Chwalimierza chciałem pokazac że ludzie potarfią zniszczyc to co cenne nawet jeśli przetrwało lata wojen i kryzysów......
pozdrawiam
_______
...noc umarła nastał dzień słońce nad połoniną.....
moje prace są tu po to byś Ty wyraził o nich swoje zdanie....
~coolkula    14.10.2008 @17:06:54
Dziękuję bardzo za ocenę i za skromny wykładzik teraz nie będę popełniać błędów oceniając czy coś pochodzi z okresu gotyku czy neogotyku cenne i ciekawe informacje, których niestety nie ma zapisanych w podręcznikach do liceum, nie wspominając o gimnazjach xD
pozdrawiam
_______
"Najważniejsze jest to niewidoczne dla oczu..."
P.S. Nie dziękuj - komentuj!

I'm a whore for the cold world...
~sebekzlo    17.09.2008 @00:34:20
Dziękuję za wspaniały komentarz...Od razu widać, kto ogląda, a kto tylko przegląda. Pozdrawiam!
~daddylonglegs    28.08.2008 @03:33:15
W ogóle to lukaj na mój profil bo jutro wystawie swoją wiewióre! :D
~Gham    11.08.2008 @16:53:48
wielkie dzieki za kawalek historii w komentarzu, zawsze bede troche madrzejszy pozdrawiam !
~genesisART    08.07.2008 @21:52:27
hehe dziekuje,pozdrawiam
~jKv    04.07.2008 @15:55:04
Dzięki za komentarz Poruszający... wielkie dzięki stary :D
_______
Zapraszam do mnie... nie dziękujcie Ocieńcie przynajmniej jedno zdjęcie
~jakubkudelski    27.06.2008 @13:35:25
bardzo proszę, skoro taka była idea, wyeksponuj mocniej ten brud, może nałóż winietę w rawie czy też jakąś teksturę szumistą?
~Madziara89    24.06.2008 @15:36:07
w końcu ktoś stworzył naprawdę sensowną grupę na DA
pozdrawiam.
ostatnio edytowane: 2008-06-24 15:36:18
_______
'Ach, gdybyśmy złapali tego skurwysyna,
co nam ten świat wymyślił.'
~Nagiko    22.06.2008 @19:03:39
Dziękuję .
_______
love under will
~newyorka    21.06.2008 @17:41:19
aaa ha, nie martw się i do upadłego próbuj ;] mi też już zablokowali parę prac a co tam sie przejmowac. :D
_______
Walk peacefully on heavens streets, you're done your time in Hell..
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt